Aby założyć konto na Platformie REGIONAL COVID-HUB należy:

  1. Uzyskać od administratora w swojej instytucji kod dostępu do Platformy. 
  2. Wejść na stronę dowolnej usługi platformy REGIONAL COVID-HUB wymagającej logowania i kliknąć przycisk „Zaloguj się”.
  3. Po przekierowaniu na stronę systemu uwierzytelniania należy wybrać opcję „Rejestracja”:
  4. Wypełnić formularz rejestracyjny i kliknąć przycisk „Rejestracja”:
  5. Zaakceptować politykę prywatności poprzez zaznaczenie zgody, a następnie kliknięcie przycisku „Akceptuj”:
  6. System uwierzytelniania wyświetli informację o konieczności potwierdzenia adresu email:
  7. Na adres podany w kroku 3 zostanie wysłany email z instrukcję oraz linkiem, który należy kliknąć:
  8. Po kliknięciu wprowadzić kod otrzymany od swojej instytucji i kliknąć przycisk „Zatwierdź„:
  9. Twoje konto na platformie zostało aktywowane i przypisane do Twojej instytucji.