Konkurs dla szkół podstawowych
Temat: Superbohaterowie w walce z pandemią
Wyniki konkursu
Ocena jury
Jury Konkursowe dokonało oceny wartości merytorycznej oraz walorów Prac konkursowych według następujących kryteriów:
- oryginalność i pomysłowość ujęcia tematu Konkursu;
- walory artystyczne pracy (kompozycja, estetyka, technika wykonania pracy);
- oryginalność formy.
Jury Konkursowe postanowiło nagrodzić autorów następujących prac:
Kategoria 1 (klasy 1-3)
Agnieszka Kasprzak
Szkoła Podstawowa im. Franciszka Mickiewicza w Rożnowie
Kategoria 2 (klasy 4-8)
Sofiia Orishchenko
Zespół Szkolno-przedszkolny nr 11, Szkoła Podstawowa nr 17 im.J.I.Kraszewskiego w Poznaniu
Ocena publiczności
Na podstawie wyników głosowania Internautów Jury konkursu stwierdza, że laureatami konkursu w Głosowaniu publiczności zostają:
Kategoria 1 (klasy 1-3)
Helena Karolak
Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II we Wrześni
Kategoria 2 (klasy 4-8)
Antonina Zając
Publiczna Szkoła Podstawowa Sióstr Salezjanek im s. Anzelmy Marii Matuszczak w Ostrowie Wielkopolskim
Głosowanie publiczności
Głosowanie w kategorii I
Głosowanie w kategorii II
Pandemia COVID-19 zmieniła świat. W tym czasie mogliśmy zauważyć, że nie każdy bohater nosi pelerynę, a drobne gesty lub przełomowe odkrycia naukowe przyczyniły się walki z pandemią.
Weź udział w konkursie „Superbohaterowie w walce z pandemią” i przedstaw własną interpretację tematyki bohaterstwa w czasach pandemii COVID-19.
Prace konkursowe
Wykonaj prace konkursową lub multimedialną, według poniższych wskazówek:
Jeśli jesteś uczniem klas I-III:
wykonaj pracę plastyczną (plakat lub ilustrację), przedstawiającą bohatera/-ów w walce z pandemią COVID-19 pod tytułem „Superbohaterowie w walce z pandemią”.
Jeśli jesteś uczniem klas IV-VIII:
wykonaj pracę multimedialną (np. film, animację, teledysk, grę komputerową), przedstawiającą bohatera/-ów w walce z pandemią COVID-19 pod tytułem „Superbohaterowie w walce z pandemią”.
Zasady konkursu
Krok 1
Uczniowie I-III wykonują plakat/ilustrację, a uczniowie klas IV-VIII pracę multimedialną na powyższy temat.
Krok 3
Prace oceniać będzie: jury konkursowe oraz publiczność poprzez stronę www
Krok 4
Finał konkursu i ogłoszenie wyników: w ramach finału odbędzie się wizyta w Centrum Badawczym Polskiego Internetu Optycznego w Poznaniu.
Cele konkursu
- Kształtowanie postaw obywatelskich i społecznych wśród uczniów;
- zwrócenie uwagi dzieci i młodzieży na szlachetne i godne pochwały postawy, które stanowią wzór do naśladowania;
- zachęcenie do twórczego, wizualnego zinterpretowania tematyki bohaterstwa w czasach pandemii COVID-19;
- stworzenie warunków dla rozmowy dorosłych (pedagogów, rodziców, opiekunów) z dziećmi i ich edukacji w zakresie pracy na rzecz wspólnoty;
- zwiększenie zainteresowania społecznego wykorzystaniem elektronicznych usług publicznych poprzez promocję projektu REGIONAL COVID-HUB.
Nagrody
Profesjonalny mikroskop świetlny klasy edukacyjnej Nikon Eclipse Ei
ZESTAW ZAWIERA:
- Adapter do fotografowania smartfonami na mikroskopie
- 4 obiektywy Nikon o powiększeniu 4x, 10x, 40x, 100x.
Nagrody dla zwycięskich szkół
- Nagroda Jury w kategorii klas I – III
- Nagroda Jury w kategorii klas IV – VIII
- Nagroda Publiczności w kategorii klas I – III
- Nagroda Publiczności w kategorii klas IV – VIII
Nagrody indywidualne
- Nagrody dla autorów zwycięskich prac (gry/klocki edukacyjne)
Pobierz plakat konkursowy:
Pobierz regulamin konkursu:
Prześlij pracę konkursową
Weź udział w konkursie
Zgoda na udział ucznia w Konkursie „AI4Youth Sztuczna Inteligencja dla Młodzieży”
Oświadczenie o zgłoszeniu Pracy konkursowej w Konkursie Superbohaterowie w walce z pandemią
Przygotowanie Pracy konkursowej i dokumentacji